.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بیش از ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی از فردا در بزرگترین ماراتن علمی کشور با دیگر داوطلبان رقابت می‌کنند. رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
بیش از ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی از فردا در بزرگترین ماراتن علمی کشور با دیگر داوطلبان رقابت می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
مجلس خبرگان رهبری با تغییر قانون انتخابات از مهرماه۱۴۰۲ شرایط داوطلبان را با صراحت بیشتری اعلام کرده و به‌طور مشخص سطح تحصیلی مورد نیاز نامزدی خبرگان در میان شرایط نامزدهای خبرگان رهبری از کدام منابع آزمون می‌دهند؟ / قانون جدید انتخاباتی چه می‌گوید؟ / چه کسانی از آزمون معاف هستند؟
مجلس خبرگان رهبری با تغییر قانون انتخابات از مهرماه۱۴۰۲ شرایط داوطلبان را با صراحت بیشتری اعلام کرده و به‌طور مشخص سطح تحصیلی مورد نیاز نامزدی خبرگان در میان شرایط (ادامه)
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، از آغاز ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در تمامی رشته‌ها از روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ خبر داد. ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری آغاز شد
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، از آغاز ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در تمامی رشته‌ها از روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ خبر داد.(ادامه)
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است. اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است.(ادامه)
تسنیم : بررسی های میدانی از نقاط مختلف شهر تهران نشان می دهد که وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در تهران عادی شده و از صف های طولانی خبری نیست. وضعیت پمپ بنزین‌ها پس از تصمیم مهم دولت
تسنیم : بررسی های میدانی از نقاط مختلف شهر تهران نشان می دهد که وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در تهران عادی شده و از صف های طولانی خبری نیست.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. تخریب اشخاص و نهاد‌ها در دستور کار دشمن است؛ هر روز یک شایعه را برای شخصی درست می‌کنند و آن را نشر می‌دهند / هدف شان ایجاد شبهه و تفرقه میان مردم و مسئولان و قواست / باید میان خودی و غیرخودی تمییز قائل شویم / بر مقابله قاطعانه با کسانی که هنجارشکنی می‌کنند، اهتمام و تاکید داریم(خبر)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. (ادامه)
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد. کنکوری‌هایی که اطلاعات کارتشان مشکل دارد، بخوانند
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد.(ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
رئیس قوه قضاییه به رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص اتخاذ تمهیدات و مقدمات لازم برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر دستور داد. دستور اژه‌ای برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر
رئیس قوه قضاییه به رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص اتخاذ تمهیدات و مقدمات لازم برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر دستور داد.(ادامه)
سیر رسیدگی به پرونده متهمین حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ در شهر شیراز در حالی ادامه دارد که متهمین ردیف سوم، جزئیات جدیدی را از این حادثه بیان کردند. جزئیات جدید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ از زبان متهم ردیف سوم
سیر رسیدگی به پرونده متهمین حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ در شهر شیراز در حالی ادامه دارد که متهمین ردیف سوم، جزئیات جدیدی را از این حادثه بیان کردند.(ادامه)
ثبت‌نام حج تمتع از سال ۱۳۸۶ درحالی متوقف شده که حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نوبت حج هستند و به پیش‌بینی سازمان و حج و زیارت و با توجه به سهمیه حج ایران در هرسال، نوبت انتظار برخی از این افراد به ۱۳ سال می‌رسد. اما در این شرایط، تکلیف افرادی که قصد انصراف از حج و یا تمایل به انجام این سفر واجب شرعی را دارند، ‌چیست؟ «فیش حج» چگونه خرید و فروش می‌شود؟
ثبت‌نام حج تمتع از سال ۱۳۸۶ درحالی متوقف شده که حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نوبت حج هستند و به پیش‌بینی سازمان و حج و زیارت و با توجه به سهمیه حج ایران در هرسال، نوبت انتظار برخی از این افراد به ۱۳ سال می‌رسد. اما در این شرایط، تکلیف افرادی که قصد انصراف از حج و یا تمایل به انجام این سفر واجب شرعی را دارند، ‌چیست؟(ادامه)
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود. کنکور 1402 آخر هفته برگزار می‌شود
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود.(ادامه)
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است. برگزاری کنکور در آخر هفته قطعی است
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است.(ادامه)
کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، یکشنبه (۲۵ دی) در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود. آغاز توزیع کارت کنکور ۱۴۰۲ از فردا
کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، یکشنبه (۲۵ دی) در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد. ابرجاسوس انگلیس MI6 ، علیرضا اکبری اعدام شد
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.(ادامه)
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.» علیرضا اکبری اعدام شد
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.»(ادامه)
تمدید گذرنامه‌های منقضی یا دارای اعتبار زیر۶ ماه مهمترین دغدغه زوار اربعین حسینی بود که از روز شنبه می توان نسبت به افزایش اعتبار آن اقدام کرد. تمدید رایگان گذرنامه زوار اربعین حسینی از شنبه
تمدید گذرنامه‌های منقضی یا دارای اعتبار زیر۶ ماه مهمترین دغدغه زوار اربعین حسینی بود که از روز شنبه می توان نسبت به افزایش اعتبار آن اقدام کرد. (ادامه)
۵۰ هزار دانش آموز مازندرانی در کنکور رقابت می کنند
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در مازندران با اشاره به این‌که تعداد داوطلبان آزمون سراسری امسال در استان ۵۰ هزار و ۷۷۷ نفر است گفت: از این تعداد ۶۰ درصد زن و ۴۰ درصد مرد هستند.(ادامه)
کارت آزمون کنکوری‌ها منتشر شد
کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان به مدت دو روز فرصت دارند کارت خود را دریافت کنند.(ادامه)
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور۱۴۰۱
مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه کنکور ۱۴۰۱ در روزهای ۸ تا ۱۱ تیرماه برگزار می‌شود، گفت: کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۵ تیرماه منتشر می شود.(ادامه)
آغاز ماراتن تیزهوشان از فردا
آزمون ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس تیزهوشان فردا و پس فردا برگزار می‌شود.(ادامه)
جریمه سنگین برای نساجی مازندران
کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال نساجی مازندران را ۲۱۴ میلیون تومان جریمه کرد.(ادامه)
نامه مهم رئیس خانه صنعت و معدن به استاندار مازندران
(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم/یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
سازمان جهانی بهداشت در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد موارد ابتلا به اُمیکرون در هر ۳۶ تا ۷۲ ساعت دو برابر می‌شود که این امر نشان می‌دهد این سویه جدید از «مزیت رشد قابل توجهی» نسبت به نوع دلتا که اکنون گونه غالب است، برخوردار است ....(خبر)
(ادامه)
ثبت‌نام ۱۴ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
سخنگوی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از ۱۶ آذر آغاز شده است و تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 13 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.